عشقم با من بیا
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 


پا به پای من بیا
دست در دست تو می مانم
مجنون می شوم
لیلی  باش
بگذار دور شویم از این شهر
من خانوم می شوم برای لحظه هایت
توشاه زاده  ثانیه هایم باش
بیا و ببین من جور دیگر دوستت خواهم داشت
مثلا باران بیاید
دستت را می گیرم
با هم به خیابان می رویم
و بلند بلند برایت لیلی و مجنون می خوانم
برایت لاك قرمز می زنم
و میان جمع تو را می بوسم
پا به پای من بیا
من
شهر بهتری می شناسم
میان بازوانم
میان بازوانت





:: موضوعات مرتبط: شعر عاشقانه , عشقم با من بیا , ,
:: برچسب‌ها: عشقم با من بیا , عشقم , با من بیا , عشقم با من , بیا , شعر عاشقانه ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : الهه
ت : پنج شنبه 30 بهمن 1393
.
مطالب مرتبط با این پست

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی